Nasz niezwykły weekend

Mój cudny partner zawsze był romantyczny. Jesteśmy po ślubie już cztery lata, ale on wciąż potrafi mnie nadzwyczaj pozytywnie szokować. Dzieci nadal niestety nie mamy dlatego też jest nam prościej podejmować przeróżne wariackie pomysły. Najcieplej rozpamiętuję dzień, kiedy Maciej przyszedł po służbie do domu i ogłosił, że mamy tylko trzy godziny na spakowanie się i dojechanie na lotnisko. Na lotnisku z kolei okazało się, że lecimy na trzy dni do Francji. Pamiętam, że popłakałam się ze wzruszenia i z rozradowania ponieważ w owym czasie moim marzeniem było ujrzenie na żywo Wieży Eiffla. W żadnym wypadku nie zapomnę tamtych bajecznych dni. Dziś chyba nie byłoby nas stać na taki ogromnie spontaniczny wyjazd, ponieważ odkładamy wszystkie zarobione pieniądze. Rok temu moja młodsza siostra niesłychanie poważnie zaniemogła, a terapia jest przeraźliwie droga i rodzice nie daliby sobie sami rady. Kiedyś tylko napomknęłam przy Maćku, że cudownie byłoby powtórnie zobaczyć Warszawę. W Łazienkach cztery lata temu powiedziałam klęczącemu przede mną ukochanemu “tak”. Od tamtej pory nie widzieliśmy stolicy choć wiążą się z nią niezmiernie ważne dla nas wspomnienia. Wczoraj wieczorem przyłapałam Macieja, jak surfował w tajemnicy przede mną po sieci. Zdążyłam tylko dojrzeć hotele Warszawa lotnisko i Warszawa tanie noclegi. Coś ścisnęło mnie za żołądek bo został tylko tydzień do naszej ponownej rocznicy ślubu. Poczułam wyrzuty sumienia bo wiedziałam, że popsułam lubemu niespodziankę. Przyznałam się do podglądania, a on przyznał, że rzeczywiście interesują go tanie pokoje gościnne Warszawa oraz tanie hotele Warszawa. Nie wściekał się na mnie długo i wieczorem tego samego dnia razem obejrzeliśmy Dandelion bed & breakfast. Wszystko prezentowało się znakomicie i już miałam chęć by tam być. Wspólnie tylko myśleliśmy, czy w drogę wybrać się naszym ciasnym samochodzikiem, czy brać pod uwagę hotele Warszawa lotnisko. Finalnie ustaliliśmy, że coś nam się należy i polecimy samolotem. Skoro tylko czekały na nas tanie pokoje gościnne Warszawa to mogliśmy sobie pozwolić na taki szczególny luksus. Mąż poza romantycznym noclegiem opracował także inne szczegóły naszego rocznicowego weekendu. W planach były między innymi: Galeria Zachęta, muzeum Powstania Warszawskiego i muzeum Warszawy oraz niezaprzeczalnie nasze zachwycające Łazienki. W kolejny piątek popołudniu byliśmy już spakowani i przygotowani do wylotu. Cały weekend był wprost niesamowity do granic możliwości. Dzięki temu, że Maciej odnalazł tanie hotele Warszawa mogliśmy zaoszczędzone fundusze spożytkować na inne przyjemności. Niewymownie sprawdził się także Dandelion bed & breakfast. Na miejscu okazało się, że przyjeżdżając na weekend i przedłużając pobyt do poniedziałku dostaje się 50% obniżki na ostatnią noc. Oczywiście nie musieliśmy się długo zastanawiać. Zrealizowaliśmy po jednym telefonie do zakładu pracy i nieoczekiwanie posiadaliśmy jeden dzień więcej na obchodzenie rocznicy ślubu. Oboje odpoczęliśmy i zrelaksowaliśmy się. Każdemu zalecam taki wyjazd, a jeśli chodzi o Warszawa tanie noclegi to bez problemu mogę zarekomendować Dandelion bed & breakfast. Doskonałe warunki, serwis i przede wszystkim wspomnienia.