Spontaniczny wyjazd

Niedawno wróciłam z bardzo ciekawej, jakkolwiek nie organizowanej eskapady do stolicy Polski. Dlaczego nie była planowana? Ponieważ większość przedsięwzięć, które realizuję z Anką i Olą, czyli moimi najbliższymi kumpelami, nie jest planowane. Przytrafiło nam się nieraz wpaść w piątek rano na pewien szalony pomysł, a pod wieczór już go urzeczywistniać.Kiedyś w lutym przykładowo chciałyśmy zobaczyć zamarznięte morze- już następnego dnia byłyśmy w Kołobrzegu, a kiedy indziej wymyśliłyśmy weekend w Sierakowie- las, jezioro i absolutny odpoczynek od zgiełku metropolii. Zawsze, kiedy ponownie podejmujemy wspólną decyzję o jakimś spontanicznym wyjeździe, nieustannie pojawiają się te same dylematy. Są to naturalnie: transport, posiłki i bez wątpienia schronienie. Jeśli chodzi o sprawę pieniędzy to wszystkie mamy po dziewiętnaście lat i każda z nas wyszukała sobie w minionym roku pracę, ja i Ola pracujemy w modelingu, a Anka jest recepcjonistką. Wypracowanymi pieniędzmi zawsze dzielimy się. Jeżeli chodzi o przejazdy to oczywiście nie mamy naszego wozu. Najczęściej przemieszczamy się pociągiem bądź autokarem tym bardziej, że połączenia pomiędzy miastami są rzeczywiście bardzo porządne. Na dodatek mamy naturalnie ulgi na przewozy, a wówczas transport to dla nas nie przeszkoda. Kolejną kwestią jest żywność. Tutaj także nie możemy narzekać, albowiem wielokrotnie to sami rodzice zapewniają nam coś do konsumpcji na podróż, a w porze obiadu za każdym razem szukamy niedrogich lokali lub barów. Jeśli zaś chodzi o noclegi to najważniejsze żeby za każdym razem były one tanie i bezpieczne. Na pomysł wypadu do Warszawy wpadłyśmy w czwartek po zajęciach. Ani jedna z nas nie widziała dotychczas centralnego miasta Polski, a więc zaplanowałyśmy jak najrychlej to zmienić. Rozpoczęłyśmy przygotowywać się do wycieczki od odszukania, jak najlepszego połączenia kolejowego na trasie Konin- Warszawa oraz zabukowania biletów. W następnej kolejności nocleg. Potrzebne nam były tanie noclegi w Warszawie, a więc wpisując w wyszukiwarce internetowej takie formuły, jak: tanie noclegi w Warszawie, noclegi Warszawa centrum, miejsca noclegowe Warszawa czy tanie noclegi Warszawa uzyskałyśmy bardzo ciekawą stronę www.noclegi.2xx.pl. Okazała się ona dla nas bardzo przydatna. W propozycji znajduje się albo ” Apartament ogrodowa” albo “Pokoje dobrysen”. Opłaty pokoi są bardzo przystępne, a na warunki nie można uskarżać się pod żadnym względem. Przytulnie, czysto i “po domowemu”, a więc miałyśmy idealne warunki do odpoczynku, po całych dniach pieszego zwiedzenia metropolii. Gdyby ktoś jechał kiedykolwiek do stolicy to z czystym sumieniem mogę polecić tanie noclegi Warszawa.