Nasz wspaniały weekend

Mój cudny małżonek zawsze był romantyczny. Jesteśmy po ślubie już cztery lata, ale on wciąż potrafi mnie bardzo pozytywnie szokować. Potomków do tej pory niestety nie posiadamy dlatego też jest nam prościej podejmować rozmaite zwariowane pomysły. Najprzyjemniej wspominam dzień, kiedy Maciej wrócił po robocie do domu i stwierdził, że mamy zaledwie trzy godziny na spakowanie się i dojechanie na lotnisko. Na lotnisku tymczasem okazało się, że lecimy na dwa dni do Francji. Pamiętam, że rozpłakałam się ze wzruszenia i z rozradowania dlatego że w owym czasie moim marzeniem było zobaczenie na żywo Wieży Eiffla. W żadnym razie nie zapomnę tamtych niesamowitych dni. Obecnie chyba nie byłoby nas stać na taki nadzwyczaj żywiołowy wypad, gdyż odkładamy każde zdobyte pieniądze. Rok temu moja młodsza siostrzyczka niezwykle poważnie zachorowała, a kuracja jest potwornie droga i rodzice nie daliby sobie w pojedynkę rady. Kiedyś tylko napomknęłam przy Maćku, że cudownie byłoby po raz drugi zobaczyć Warszawę. W Łazienkach cztery lata temu rzekłam klęczącemu przede mną mężczyźnie “tak”. Od tamtej pory nie widzieliśmy stolicy choć łączą się z nią ogromnie ważne dla nas wspomnienia. Wczoraj wieczorem nakryłam Macieja, jak grasował w tajemnicy przede mną po Internecie. Zdążyłam tylko dojrzeć hotele Warszawa lotnisko i Warszawa tanie noclegi. Coś chwyciło mnie za żołądek dlatego że został tylko tydzień do naszej kolejnej rocznicy ślubu. Poczułam wyrzuty sumienia albowiem miałam świadomość, że spaprałam lubemu niespodziankę. Przyznałam się do podglądania, a on przyznał, że rzeczywiście ciekawią go tanie pokoje gościnne Warszawa a także tanie hotele Warszawa. Nie gniewał się na mnie zbyt długo i wieczorem tego samego dnia wspólnie obejrzeliśmy Dandelion bed & breakfast. Wszystko prezentowało się idealnie i już miałam chęć by tam być. Wspólnie tylko zastanawialiśmy się, czy w drogę wybrać się naszym ciasnym autem, czy brać pod uwagę hotele Warszawa lotnisko. Finalnie stwierdziliśmy, że coś nam się należy i polecimy samolotem. Skoro czekały na nas tanie pokoje gościnne Warszawa to mogliśmy sobie przyzwolić na taki osobliwy luksus. Współmałżonek poza romantycznym noclegiem opracował także inne elementy naszego rocznicowego weekendu. W planach były między innymi: Galeria Zachęta, muzeum Powstania Warszawskiego i muzeum Warszawy oraz niezaprzeczalnie nasze rewelacyjne Łazienki. W następny piątek popołudniu byliśmy już spakowani i przygotowani do wylotu. Cały weekend był wprost boski do granic możliwości. Dzięki temu, że Maciej wyszukał tanie hotele Warszawa mogliśmy zaoszczędzone finanse wydać na inne przyjemności. Rewelacyjnie sprawdził się także Dandelion bed & breakfast. Na miejscu okazało się, że zostając na weekend i przedłużając pobyt do poniedziałku otrzymuje się 50% zniżki na ostatnią noc. Rzecz jasna nie musieliśmy się długo namyślać. Wykonaliśmy po jednym telefonie do pracy i niespodziewanie posiadaliśmy jeden dzień więcej na świętowanie rocznicy ślubu. Oboje odpoczęliśmy i zrelaksowaliśmy się. Każdemu polecam taki wyjazd, a jeśli chodzi o Warszawa tanie noclegi to spokojnie mogę polecić Dandelion bed & breakfast. Świetne warunki, serwis i przede wszystkim wspomnienia.